جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اقامت اسپانیا

فهرست مطالب

شرایط زندگی در اسپانیا + هزینه‌ها (بررسی کامل ۲۰۲۰)

 

تشابه فرهنگی و آب و هوایی کشور اسپانیا با ایران سبب شده است سالانه افراد بسیاری برای دریافت اقامت این کشور اقدام نمایند. اسپانیا کشوری در جنوب قاره اروپا می باشد که از فرهنگ و تاریخ غنی برخوردار است و در شبه جزیره ی ایبری قرار دارد. برای دریافت اقامت کشور اسپانیا می توان از روش های مختلف تحصیل، کار، سرمایه گذاری، خرید ملک و … اقدام کرد که در مقاله ی پیش رو درباره ی آنها توضیح خواهیم داد.

مزایا و معایب اقامت اسپانیا

 

کشور اسپانیا از شرایط آب و هوایی بسیار خوبی برخوردار است و ۳۲۰ روز از سال را با هوای آفتابی می گذراند و میزان بارندگی در این کشور نیز بسیار پایین است، حتی در زمستان نیز هوای گرم را می توانید تجربه کنید.

کیفیت خدمات درمانی در اسپانیا یکی دیگر از مزایای دریافت اقامت این کشور است به طوری که حتی برخی از بیمارستان های این کشور کیفیت بیشتری به نسبت بیمارستان های انگلستان دارند. پایین بودن نرخ جرم و جنایت در اسپانیا و دارا بودن استانداردهای بالای زندگی در عین داشتن هزینه های پایین از مواردی است که بسیاری از افراد را برای دریافت اقامت این کشور ترغیب می کند.

از معایب مهاجرت به اسپانیا بحران اقتصادی است که در چند سال اخیر این کشور را به شدت تحت تاثیر قرار داده است که بر دستمزد کارمندان و نیروی کار این کشور نیز تاثیر گذاشته است. میزان دستمزد در اسپانیا به نسبت دیگر کشورهای توسعه یافته مثل انگلستان و آمریکا بسیار پایینتر است.

اسپانیا در رتبه دوم از لحاظ بالا بودن نرخ بیکاری در بین کشور های اروپایی قرار دارد و پایین بودن امنیت شغلی به دلیل بحران اقتصادی در این کشور دیده می شود. چنانچه علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه هستید می توانید به مقاله کار در اسپانیا مراجعه کنید.

یکی دیگر از دشواری های مهاجرت به اسپانیا را می توان زبان این کشور دانست، چرا که مردم اسپانیا به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند و برای کار و تحصیل باید زبان اسپانیایی بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با ما

جهت اخذ مشاوره رایگان با موسسه مهاجرتی فرتاک ایده آل، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.