جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اقامت فرانسه

فهرست مطالب

بررسی شرایط زندگی در فرانسه + هزینه های زندگی (بررسی ۲۰۲۰)

هزینه زندگی در فرانسه باید قبل از مهاجرت به این کشور مورد بررسی قرار گیرد. نحوه زندگی و شهری که در آن هستید در میزان هزینه های شما تاثیر می گذارد. یکی از مواردی که قبل از سفر به هر کشوری ضروری است، این است که در مورد هزینه های احتمالی آن آگاهی کامل داشته باشید. ما در اینجا شما رااز هزینه های نسبی زندگی در فرانسه آگاه می کنیم.

فرانسه یک کشور بزرگ و پیشرفته صنعتی است که در قاره اروپا واقع شده است. این کشور به عنوان یکی از مراکز فرهنگی جهان شناخته شده است، میزان جرم و جنایت در این کشور پایین است و آموزش و پرورش فرانسه یک از بهترین سیستم های آموزشی در دنیا محسوب می شود. بنابراین این کشور از شرایط خوبی برای زندگی برخوردار است.

تاریخچه فرانسه

بزرگ ترین رویداد تاریخی فرانسه ، انقلاب کبیر فرانسه بود که در سال ۱۷۸۹ میلادی  عصر نوینی در تاریخ فرانسه و جهان آغاز نمود ، دانتون و روبسپیر که از سران انقلاب بودند به کشتار شدید مخالفان داخلی پرداخته و عصر ترور یا وحشت را آغاز نمودند ، مخالفان روبسپیر را برکنار نموده و در سال ۱۷۹۴ اعدام کردند اما در تأمین امنیت و ثبات کشور ناکام ماندند و در این شرایط ناپلئون بناپارت در سال ۱۷۹۹ کودتا نمود و در سال ۱۸۰۴ میلادی خود را امپراتور اعلام کرد، با شکست ناپلئون در جنگ واترلو در سال ۱۸۱۵ لویی هجدهم به سلطنت رسید که در زمان او کنگره وین تشکیل شده و مرزهای اروپای مرکزی و از جمله فرانسه و آلمان را ثابت کرد و با پایان جنگ جهانی اول در فرانسه با وجود متحمل شدن خسارات بسیار نواحی آلزاس و لورن را از آلمان پس گرفت ، در ژوئن ۱۹۴۰ میلادی و در جریان حمله برق آسای آلمان نازی به فرانسه ، مارشال پتن به نمایندگی فرانسه پیمان عدم مخاصمه با آلمان را امضا کرد و حکومت دست نشانده هیتلر در فرانسه روی کار آمد و همزمان ژنرال شارل دوگل جمهوری در تبعید فرانسه را در لندن تشکیل داد و با آزاد شدن فرانسه در سال ۱۹۴۴ دولت ژنرال دوگل به پاریس انتقال یافت .

بعد از گذشت یک سال مستعمرات فرانسه به تدریج به استقلال رسیدند و آخرین مستعمره اصلی فرانسه الجزایر بود که در سال ۱۹۶۱ به استقلال رسید، نتایج یک نظرخواهی نشان میدهد که از هر ۵ فرانسوی ، ۲ نفر دارای علایق نژاد پرستانه هستند و این در حالیست که فرانسه یکی از متنوع‌ ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا از نظر نژادی است ولی ممنوعیت حضور با حجاب اسلامی زنانه در مراکز آموزشی و ممنوعیت استفاده از برقع در کلیه اماکن عمومی از جنجال ‌های اخیر این کشور به شمار می ‌آیند.

هزینه زندگی در فرانسه در یک نگاه

هزینه قبوض خدماتی و ارتباطی در فرانسه

هزینه حمل و نقل عمومی در فرانسه

هزینه خورد و خوراک در فرانسه

هزینه سیستم های درمانی در فرانسه

مالیات در فرانسه

شرایط مهاجرت به فرانسه

شرایط سرمایه گذاری در فرانسه

شرایط تحصیل در فرانسه

شرایط کار در فرانسه

شرایط ازدواج در فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با ما

جهت اخذ مشاوره رایگان با موسسه مهاجرتی فرتاک ایده آل، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.